Nyköpings Hamn, Glass, Gunga, Fredag, Glass igen & ingen Wilda kvar.


Torsdagen:

Hade häst hela dagen. Så de vart ridning på Cornelis. Red programet som vi ska rida på Öknadagen. Gick såå bra !! Så blire kvällridning ett tag framöver för att få flyt på detta. Sedan var de teori i solen. Låg på gräsmattan & hade lektion. Pratade lite foder. Av någon underlig anledning så kommer vi alltid in på andra ämnen när vi har hästlektion. De blev bl.a lite sex, lite mens & PMS, lite klimakterie & massa annat som inte alls riktigt hör till ämnet "häst". Men de var trevligt. & varmt. Tog en glass på de. Sedan var åkte vi hem för att duscha & strax därpå satt vi ännu en gång i bilen. Där här gången på väg till Nyköping i Lindas OTROLIGT fina Corolla :p  Åkte ner till hamnen. Åt glass, gungade & gick på bryggan & tittade på solnedgången. Kändes nästan lite romantisk. Läskigt. Linda fantiserade om att ha sex på bryggan medans man tittar på solnedgången & jag fantiserade om att ha sex i Jönssonligans gamla bil. ja, vi är ju lte olika när de gäller den biten :p  Sen åkte vi hem för att ta de lugnt, Linda skulle äta lite mat & ja skulle plugga. De vart dock inte så mkt av de eftersom ja på vägen från köket ut i vardagsrummet stannade till av skrikandet från en plågad hamster. Skringer in i sovrummet & ser hur Wilda attakerar Zindra & äter av hennes mage. jag får panik & kastar ut helveteshamster & går ut i köket för att inspektera & tvätta av min lilla Zindra. Ur vreden klämmer ja fram att Linda ska ringa nån som får komma & slå ihjäl fanskapet, Wilda. Så Linda ringer runt lite & tillslut går Rooth med på att komma över & slå ihäl henne. Då kommer Linda med den smarta idee'n att vi kanske ska ge bort henne i stället. Smart. Så Wilda bor numer hemma hos Johanna i Djurvårdstrean. Så för tillfället har jag bara en liten hamster kvar. Men de blir fler. Jag ska dock aldrig mer ha 2 hamstrar i samma bur. Herregud säger ja bara.

Fredag:

Skola. Blev dock inte så mkt av de.
Så de vart till att sätta sej i belen & åka hem. När ja kommer till avfarten i Järna så ångrar jag mer plötsligt. jag vill inte åka hem nu. jag vill vara i Tystberga en stund först. Så ja vände trillbaka. De ska vara jag till ngt sånt. Väl tillbaka i Tystberga fick ja & Linda för oss att även idag åka till hamnen & äta glass. Så vi åkte dit. Åt glass  & pratade om barn. Trevligt :D
Åkte sen hem till nykvarn. Åkte & köpte spån till Zindra & sutter nu hemma hos Kim. Mysigt värre.


Förövrigt så är de undrbart. Solen skiner & jag är nöjd. jag är så HIMLA NÖJD :D


Dagens + : Det är sol & det är Fredag :D
Dagens - : Dålig hårdag.
Dagens "att göra" : Chilla en stund till. Åka ner till stallet senare.
Dagens klädsel : Svarta leggings & en corallröd miniklänning.
Veckans + : De är långhelg & valborg.
Veckans- : De ska blir kallere igen :(



Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback