Pissdåligt väder, Superfinne i pannan & En stulen lista


GOD
 MORGON!!

Ute blåser de & e' kallt som fan. Skulle de inte vara sommar nu? Trodde ju det. Men icke..  Jaa, de va vädret..

Vaknade vid halv 10, gick & kissa. Stod sen & tvättade händerna & halvsover lite. Kollar upp i spegeln & hoppar till. Under natten har alltså jordens STÖRSTA FINNE posatt sej i min panna. Men jahaja, de va ju trevligt. Tack Gud för att du odlat en superfinne i min panna..


& nu, den stulna Listan :p


Fullständigt namn? Malin Susanna Björk
Kallas: Lite olika, typ MaRlin, Tummen, mm.
Favorit mat? Typ tacos.
Antal cdskivor du har i din ägo? Inte en aning.
Favorit artist? Ingen speciell
Favorit låt? Just nu är de Akon - Don't matter
Favorit färg? Pastellfärger.
Favorit kakor? Äter inte kakor speciellt ofta så ja vet ej.
Bästa film du sett? Braveheart. Är SÅÅ kär i den filmen.
Bästa du gjort? Minnet är inte som de ska. Vet inte just nu.
Värsta du gjort? Inget som ska nämnas här, men de tillhör nog sommarn 2oo5
Antar ggr du flyttat? .
Hur bor du nu? I villa me mamsen & papsen, i lägenhet me Ankan & i litet hus me Kärleken
Vad heter din mamma? Susanna
Vad heter din pappa? Stefan
Har du några syskon? 1 jobbig jävel :p
Vad heter din äldsta kusin? Daniel kanske
Är du nöjd med ditt utseende? Nä, men vem fan e' de egentligen?
När pussade du någon senast? I Morse.
Vem pussade du senast? Älsklingen, innan han åkte till jobbet.
Har du haft någon/några könssjukdommar? Nepp.
Om ja, vilken/vilka?
Hur många har du haft sex med? Ingen siffra ja vill dela me mej av.
Vem är den bästa du haft sex med? Min Älskling såklart
Vem hånglade du med senast? Min älskling.
Vem hade du sex med senast? Även det, min Älskling
Hur många har du hånglad med ca? Jag har ingen aning.
Vad grät du över senast? Kommer ja inte ihåg.
Hur många har du varit kär i på riktigt? 1 person.
Om du pluggar, vad går du? Sista året Jord/Häst på Öknaskolan.
Hur många ign gick du ut med? När då? Nian? Ehm, för många.
Hur många mvgn gick du ut med? Inga.
Hur många poäng hade du sammanlagt? Inget ja är stolt över.. 35 poäng
Röker du? Ja
Snyggaste kvinna du vet? Marilyn Monroe
Snyggaste man du vet? Ashton Kutcher
Hur gammal är den äldsta du haft sex med? 26..
Hur gammal är den yngsta du haft sex med? De är en fråga som ja INTE svarar på här!!
Är du moster/morbror/faster/farbror? Ehh. Ja vet inte? Måste ja kolla upp.
Favorit läsk? Coca cola.
Favorit cider? Diggar inte cider.
Favorit öl? Svarta Carlsberg
Droger du tar? Aldrig!
Är du beroende av något? Musik, godis, Kim, kärlek, cigaretter, pengar, mm
Vill du leva? Annars skulle jag inte sitta här.
Antal ärr du har? För många.
Rött eller blått? Blått.
Antal städer du bott i?
När var du senast arg? Igår när ja & Älsklingen bråkade lite.
Har du några djur? 3 katter- Otto, Kalle & Harry, 1 hund- Moa, 1 häst- Trixa.  & mer blir de :p
 



De väl himla intressant ? :p Näe, men nu ska ja githa till stallet.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mollyland - en skvallerblogg för alla skvallerintresserade.

Vad har du på ditt kylskåp!
Du är UTMANAD, kolla in bilden
på min blogg! Kram Mollyland

Postat av: Johanna

Många djur du har!
mys!
Själv har jag inga förutom dammråttorna under sängen....

2007-04-20 @ 11:28:57
Postat av: Anonym

Den välkända stulna listan har du snott från mig ;D Som jag då snott från någon annan men det hör ju till en annan historia. Weei, jag saknar dig min bajskooorv. PUSS

2007-04-20 @ 11:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback