1-2-3-4-5-6-7-8-9-10




Så har ännu en vecka rullat förbi..




De är över nu, Darling. De är bara över!!


Sorry, men... What goes around, comes around.




De kanske vänder nu? De kanske blir bättre? Jag kanske hittar en mening med allt? Jag kanske hittar ett ljus i mörkret? Jag kanske kan få va glad igen? Jag kanske kan få sluta deppa? Jag kanske kan få börja leva igen? Jag kanske kan få va lycklig igen?

Om bara för en enda sekund. De skulle vara värt allt.



How can I love you when you aint around?




Syster <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skrutten, just nu suger allt, men vi måste försöka hålla masken o se glada ut.. Även om det är det svåratse som finns.. Allt faller bara neråt nu, jag önskar att allt kunde vända och bli bra.. men det verkar väldigt mörkt just nu.. =( Vi har inte turen med oss varken ute eller inne..Jag älskar dig gumman!

2007-08-06 @ 22:44:35
Postat av: Anonym

Hoppas de finns ljus, för din skull.. Men leta inte hos _ _ _, han verkar inte göra dig lycklig.

2007-08-12 @ 02:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback