De sket sej ju

me jobb idag. Hmm.. Men blir i morrn ist.



Sömntuta :p


Men du e' ju bara så grymt jävla patetisk.. Herregud....



Buhuu,, Idag verkar va en mindre bra dag :(

*De e' typ jättedåligt väder
*Ja tror att ja börjar bli sjuk
*Ja¨har bara sovit 30 min i natt/morse
*Jag måste tvätta
*Trixa är halt
*Jag har inga pengar
*Bla bla bla och tusen saker till..



Nä men fan, nu måste ja ta reda på va ja vill me mitt liv. Hallå, ja kan ju inte gå runt & va förvirrad hela mitt jävla liv heller. Men just nu...... Nä, ja vet inte. De är bara för mkt just nu. De känns som att de mesta är helt upp&ner. Men de ska väl lösa sej de me får man väl hoppas :)





Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, nej, det är inte lätt att veta vad man vill med livet. :) Det ser ut att bli jobb för mig i höst. Och lite utomlands också. Turkiet på onsdag. :)

Postat av: Linda,

men bajskorv då, det va ju inge bra. har du inte jobbat alltså? Haha, jag visste det, det är så typiskt dig. synd på jackan! aja, men hör av dej korvenoja! Pussr <3

2007-08-13 @ 12:57:59
URL: http://superankan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback