TOTAL FÖRVIRRELSE



Ja vet inget alls just nu. Fattar inget & hänger inte me alls. De snurrar som fan & de går jävligt fort. Inte en chans att ja hänger me. Inte för 5 jävla öre.



Fan också. Ja trodde att ja hade allt under kontroll, men icke. Alltså som vanligt.. Fuck, Va håller ja på me?Ja kommer ju aldrig mer att träffa dej.. Vet inte om ja ens vill de. Detta avstånd gör mej galen. Totalt jävla crazy. & ja har ingen aning om vart ja ska vända mej. De här suger verkligen ! !

WAAAAH, you drive me crazy ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !









De va iaf LOVELY att träffa min Linda idag. Åh, I LOVE YOU, Darling. Eller ska ja kanske säga "farling" :p Haha ! !
Du får ha de så underbart i G.C nu, my love <3





Lägg av ! & de e NU ! ! ! ! Back off, ashole.











BOOYAA
















Kommentarer
Postat av: Mia.

Ja, det får du göra tycker jag. Fast jag har ju praktik nu :) Förlåt för vadå? puss

Postat av: ankiankiankaaaan

olala, desamma babe! vad är det som tynger dig? vi alla har ju våra extra kilon, men du förstår va jag menar =) stor PUSS

2007-09-01 @ 19:23:03
Postat av: sara

hej hej

2007-09-01 @ 19:31:21
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Mia.

Men baby :( jag har varit jävligt ledsen för att du inte hört av dig men har du haft det jobbigt så förstår jag. Älskar dig föralltid.

2007-09-02 @ 00:46:43
URL: http://miijaah.blogg.se
Postat av: Mia.

Men baby :( jag har varit jävligt ledsen för att du inte hört av dig men har du haft det jobbigt så förstår jag. Älskar dig föralltid.

2007-09-02 @ 00:46:49
URL: http://miijaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback