Vilken dag



Till att börja med har ja inte sovit en blund i natt. Glömde visst bort de.
Körde Renee till skolan vid halv 8. Åkte hem igen & bytte om för att sen åka ner till stallet & motionera min nyklippta prinsessa :)Tillbaka hem för att duscha. Hinner precis ur duschen då telefon piper & Renee vill bli hämtad. På me kläderna & skynda iväg. Hämtade upp henne & åkte till banken en sväng för att sedan rulla hem igen. Hann sitta ner i typ 5 min tills vi kommer på att vi måste åka & handla. Iväg igen. Handlade & tog en fika. Tillbaka hem ännu en gång. Käkade glasstårta & chillade en stund & nu e ja här. Tröttare en någonsin. & ni som sett en övertrött Malin nån gång, ni vet att de inte e' de roligaste. Men ja kan fortfarande inte sova. Renee har däckat i soffan. Även hon glömde visst bort att sova i natt :p




Dagens garv fick ja när vi va inne på Jackpot i Nykvarn. En billig skitaffär me endast en massa skit.
Vi går ett varv & ska sen gå ut när Renee ser en massa korgar som står staplade på varann. 
R; - Ja, en korg ska ja köpa. De behöver ja till min tvätt.
Hon tar en korg & går fram till kassan. Tjejen i kassar ser förvirrad ut & säger;
- Alltså, de här e' kundkorgar. Dom är inte till salu.
Jag börjar asgarva & Renee klämmer fram;
- Fan.. Ja som behövde en korg. ...
Skyndar oss ut ur affären & börjar asgarva.
Ja, de kanske inte låter så kul, men de va faktist de :p
Så gick de till när Renee försökte köpa en varukorg xD




I'm sick of you, so leave me alone...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback