Börja om på nytt

De är nog dags nu. Dags att släppa taget om dej. De funkar ju som sagt inte, De har vi ju märkt nu. Lika bra så antar jag. Dessutom så kan ja inte hålla tyst längre. Om alla de grejjer ja vet om dej & va du gjort men som ja inte får säga.. & e du tydligen inte själv kan säga.
Men sånt e' livet. De går vidare. Vi gled isär & kan uppenbarligen inte hitta tillbaka till varann igen.



Nu är de dags att börja om på nytt. Ja ska ordna upp mitt liv nu. & nån dag så vet ja att kommer att hitta den rätta. Nån som behandlar mej rätt och som älskar mej. Nån som inte ljuger för mej. Nån som förtjänar mej.

Den personen var visst inte du..  Men nu vet vi de så nu kan vi gå vidare. Jag vet iaf att ja gjorde va ja kunde. Så de finns ingen som kan säga att ja borde ha gjort mer.. För de fanns inget mer att göra.





Dags att hitta meningen med livet. Denna gång på riktigt. De finns så mkt mer. Jag saknar er & tiden som var.



Tusse, på senare tid har minnena vart så grymt starka. Ja ångrar att ja släppte taget om dej, vännen. Så onödigt. För egentligen så var allt bara en enda stort misstag. Miss you..




Kommentarer
Postat av: Anonym

We share some strong memories girl. (L)

2007-07-24 @ 20:34:05
Postat av: Sara

Nya tag är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback