FAN

De är FÖR mkt nu. Vill bort. Vill inte vara här. Orkar inte. Ni fattar ju inte. Ni har aldrig fattat någonting & ni kommer aldrig att göra de heller. Hur fan tänker ni? Alla kan göra misstag. Som om inte ni har gjort de? Tänk efter för faan. Hur faan har DU betett dej mot mej? Hur mkt har inte du sårat mej gånggång? & jag förlät & va så jävla godtrogen. & DU, hur mkt har inte DU svikit & ljugit? Men så långt tänker väl inte ni.. Kommer aldrig heller att göra. Ökna, this times I miss the shit back there. Jag vill inte vara här. Har ingenstans att ta vägen. Förr kunde ja fly till Silent Hill när allt vart för mkt, Men nu har ja ingenstans att tänka. Ni är överallt. Jävla idioter. Bara lämna mej ifred för ja orkar inte me er. Ja gjorde bort mej för mkt den här gången. Jag gjorde bort mej själv genom att tro att ni verkligen va ngt. Ni är ju ingenting. Ingenting alls. & ja ångrar mej så jävla mkt. Jag ångrar att jag förlät & trodde er. Ja borde har vart smartare.Borde sett sanningen. Men nu när ja fattat att ni inte är ngt att ha då äre för sent. & ja vet fan inte vad ja ska göra. Vet att ja har folk att prata me om ja vill, men ja vill inte prata. Jag vill bara börja om. Totalt från början. Vill flytta, vill starta ett nytt liv. Men fan, inget går ju som man vill. Inte ett skit. Jag älskar er, men vad hjälper de nu när sanningen är framme. Jag får stå ut. För ja kan inte fly. De är bara så över nu.. Så jävla över..

Jag vill inte.. Jag vill verkligen inte..

Kommentarer
Postat av: Linda

Men GUMMAN! vad har hänt? Kom och kryp in i min famn! finns här, är här saknar dig dessutom grymt mkt. Puss på dejj

Postat av: Mia.

Vad har hänt? :( Jag finns alltid här.

2007-07-12 @ 13:11:58
URL: http://miijaah.blogg.se
Postat av: Lollo

Vi måste githa härifrån, o det är jävligt snart de alltså! Såå trött på allt här.. Har dig iaf, dig är den ända jag behöver..pusss

2007-07-12 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback