GATEBIL 2oo7

Helgen har vart så jävla kul.
De va fylla, fest, bilar, folk, ja allt ni kan tänka er. Ni som inte var där, ni ,missade verkligen nått.

2 tält lyckades vi rasa & ha sönder, så tillslut tröttnade vi och sov i bilen. Jävla norrman förresten!!
Hmm. Funderar på hur många liter öl ja sammanlagt fyllt mej själv me denna helg.

STORT MINUS för dem vidriga toaletterna bara. De ända som faktist höll sej fräcsha under helgen va dem där pyramidpissoarerna. Men en sak har ja lyckats bevisa också.. Nämnligen att även tjejer kan pissa i dem.

Synd bara att mitt batteri dog första dagen.Jag som är mobilberoende och allt. Men ja dränkte mina sorger i en jävla massa öl och sen va allt bra igen. Iaf till dagen efter då ja vaknadee bakfull som faan och upptäckte att min mobil va död. Då blev de till att öla igen.

Men kul va de. Ja vill dit igen & de vill ja nu!! Men en liten tröst är iaf attde snart e VEIDEC festival också. Så ja lär väl hamna där också.
Och Power Big Meet är ju snart också. Ses där!


GATEBIL FESTIVAL in my heart <3





Kommentarer
Postat av: Linda

Lalala, vad va det för norrman du träffa då? ^^ Pussaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. Kul att DU hade kul! Jag hade roligare<3

2007-07-02 @ 21:52:15
Postat av: Sara

VA är gatebil?

Postat av: Malin

Gatebil är nått norskt märke. De e' bilar iaf. Som svensk motorsport typ. haha.

2007-07-03 @ 00:10:59
URL: http://tuummen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback