Men hallå, ge mej pengar !!

  • Måste lämna in min jävla mobiljävel i morgon.
  • Måste fixa pengar i morgon.
  • Måste bry mej om min häst lite i morgon.
  • Måste tvätta typ allt ja äger i morgon.
  • Måste städa mitt jävla rum i morgon.
  • Måste be Kim att gå på systemet i morgon.
  • Måste packa på Torsdag morgon.
  • Måste bry mej om min häst på Torsdag morgon.
  • Måste åka till Västerås på Torsdag på dan.
  • Måste bli full när vi har kommit fram.
  • Måste bli ännu fullare frammåt kvällen.
  • Måste dansa för att ja e' så jävla sugen.
  • Måste hitta till tältet.
  • Måste sova innan ja däckar i nån buske.
  • Måste vakna (inte allt för tidigt)
  • Måste kolla på marknaden
  • Måste dricka öl.
  • Måste kolla på bilar.
  • Måste dricka ännu mer folk.
  • Måste hinna träffa allt folk ja har lovat att träffa.
  • Måste festa massor och dansa mera.
  • Måste gå och lägga mer för att sen upprepa allt på Lördagen igen.
  • Måste vara pigg och fräsch nog för att kunna åka hem innan natten på Söndagen.


Ja de är väl undefär de som ska göras.



Pusshej




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, men det är ju lugnt, inte har du ett fullspäckat schema. ;) Jag gillar "Måste dricka ännu mer folk"-biten bäst. :)

Postat av: sara

MÅnga måsten...

2007-07-05 @ 00:39:29
URL: http://sjosa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback