Men fan..

Måste de bli kaos bara för att de råkar vara sisådär bara typ 3 dagar kvar till studenten? Herregud.. Hur orkar ni?


Skalet.. Gladutsidan. Ler och skrattar. Men insidan gråter blod & de gör så jävla ont.


De är för mkt nu. Känns skit. Kan inte tänka. Bilder som ploppar upp i huvudet hela tiden.. Sluta, jag vill bara glömma. Ångest. Försvinn. Vill lämna de bakom mej nu. Vill inte tänka på de. Fan fan fan.. Hur de än går & vad som än händer så finns de alltid dem som har de värre. . Detta suger !! Känns som att ja inte har någonstans att ta vägen. Känner mej instängd. Hallå? Jag har cellskräck. Släpp ut mej !!

Relese Me
- Tilltalar mej. Jaa, de är JAG !!

Allvarligt Malin, skärp dej nu !! Väx upp !! Shit happens all the time.. Lär dej de nu !!
Jaa, jag ska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback