ANKAN!!

Min älskade Anka. Kommer att sakna dej så otroligt mkt. Du betyder så otroligt mkt <3 Kan inte fatta att tiden me dej snart är över. Vem ska ja nu flumma me? & vem ska ja nu snacka skit me & göra bort mej me? Vem ska leka blind på ÖB me mej nu? & vem ska ja ta flummiga bilder på stan me? De är bara så overkligt. Men om bara ca 2 veckor så packar vi båda ihop våra saker och flyttar ifrån vår lägenhet i Silent Hill. Då börjar våra nya liv. Linda som åker till Gran Canaria & jag som stannar kvar här i tråkiga Sverige och chillar. Linda som ska bli massör (världens bästa dessutom) och jag som inte har nån aning om vad ja ska göra.. Men herregud. Kan inte fatta de verkligen händer. Kommer att sakna dej, hjärtat <3

Tummen
&
Ankan

Vi ses i nästa liv








Kommentarer
Postat av: LINDA

vAADDÅÅÅ I NÄSTA LIV!?!?!?!? DU
Ä R
MITT LIV <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback