De närmar sej nu.. Och fort går de!

Jaa, ännu en gång tänker ja coppa Mia. Yes! :P




1. Tre namn jag lyssnar till: Malin. MaRlin, Tummen.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Bra på att lyssna? :/
3
. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Har en jävla kort stubin.
4. Detta är jag rädd för: Mörker, monster under sängen, trånga utrymmen, mm.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, Omtanke, Sällskap.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sluta slösa pengar, sluta älska mina djur, sluta älska mina vänner.

7. Detta tycker jag om att göra: Rida, Parta, Träffa vännerna, Mysa ;p, mm.

8. Detta vill jag göra just nu: Kramas :p
9
. Bästa känslan: Lycklig kärlek.
10. Värsta känslan: Svek..
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Snäll, Omtänksam, Stolt, mm.

12. Är du kär just nu: Pass
13. Jag vill gifta mig: Nån gång i framtiden kanske.
14
. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Köpa min drömgård, Bli lycklig, Hitta den rätta.
15
. Min käraste ägodel: Telefon beroende :p
16. Något jag vill ha i present: Pengar!! Massor!
17. Detta har jag på mig just nu: Svarta byxer, svarta pike tröja, svart jacka & bruna skor :p
19. Favoritdjur: Typ alla.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: De mensta. är Allätare
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Vet ej..

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Hästhållning / Djurkunskap
23
. Stjärntecken: Jungfru
26. TV-program jag gillar: , Ugly Betty,  Desperate Housewifes, mm.
27. Favoritdoft: Vet ej..

28. Detta äter jag gärna: De mesta :p

29. Dricker helst: ÖL
30. Favoritgodis: Plockgodis i alla former.
31
. Hit vill jag gärna åka på semester: Cypern & Grekland

32. Färg på mina ögon: Bruna

33. Min längd: 163,5cm. Mkt viktigt me den där halva :p Har planerat att vara 170 efter sommarn :P
34
. Jag tror på: Spöken? :/
35
. Jag spelar: Ehh?

36. Person jag beundrar: De finns en del..

37. Så här bor jag: Villa me mamma, pappa & djuren & 2:a me Linda (Ankan).
38
. Antal döda krukväxter i hemmet: Jag hatar blommor!!
39
. Det här tänder mig: Heta grabbs, mm.
40. Det här gör mig irriterad: Folk som aldrig kan lyssna & folk som bara pratar om sej själva!
41
. Favoritfärg: Pastellfärger.
42
. Favoritcitat: "Shit happens when you party naked" :P

43. En hemlighet jag vet: Haha, de finns en hel del ;p
44
. Bästa sak jag fått: MIna djur <3

45. Senast köpta skiva: Kommer ja ej ihåg :/
46
. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Haha, jadu..

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Fettet!!
48
. Udda förmåga/egenskap: De vette fan. Haha..
49
. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En Fågel.


Helgen har vart galen & totalt underbar. Har spenderat mesta tiden me Lollo <3
Har vart i stallet & flummat, asgarvat & vart ute på Stanleys & partat. Den tjejen e' GULD värd <3
Mer om henne kommer inom kort. Lollo, mitt hjärta, jag älskar dej nå grymt !!


Har vart i Nyköping idag me Linda & shoppat lite grejer inför studenten & även en del annat.

Bla..

* En väska
* Nagellack
* Bh
* Örhängen
* Fotlänk
* Näspiercingar
* Tåringar
* Ett linne
* Ett par cityshorts
* Ett par leggings

Igår var ja även & köpte ett par skor <3

Har också vart & solat solarium me Linda idag. & nog vart ja lite brunare allt :p


De är svårt me dej. Vet lixom inte va ja vill & så. Känns som om inget någonsin kommer att bli av? :/ Förvirrande till tusen. Men hur som helst så är du UNDERBAR!



Provade min studentklänning i Söndags & upptäckte ngt hemskt!! Den har blivit för stor!! :O Okey va ska jag göra? Gå upp i vikt!!


Just nu vill jag vara ASPACKAD & dansa häcken av mej!! Är så jävla partysugen.


Studenten nästa Fredag.                                                                                                           Eskilstuna nästa Lördag?



Hejdådiust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback