Fredag

2 som beskriver dagen bäst.

Flum & Bil

Flum:

Ja, dagen har vart ungeför så flummig den bara kunnat bli. Har skrattat mestadels hela dagen. Finns de nått mer underbart än att skratta tillsammans med sin sambo tills man får ont i magen & lite till? Tror inte de. Ja & Linda har kommit fram till att vi e' så OTROLIGT snygga i hennes pappas glasögon :p Har även fått en blick in framtiden om hur Linda kommer att vara om kanske 65 år. haha. Underbart.


Bil:

Åkte till skolan i morse medans solen berättade att det skulle en varm & härlig dag. När ja svänger in på Öknavägen känner jag hur de börjar lukta bränt. Va faan va de nu då? Skit samma tänker ja & kör vidare. När ja åker förbi busshållsplatsen så ser ja hur de börjar ryka misstänksamt från min motorhuv. Jag rullar ner till parkeringen, kliver ur bilen & öppnar huven. Ett STORT moln av rök möter mej & jag ser hur de "sprutar" olja ur min bil. Men toppen tänker ja & undrar vem som hatar mej så mkt.... Min biil :'(
Kommer iaf tillslut fram till att de e' ventikopps packningen. Men den e' hel nu & går som ny :p hehe.




Måste åka ner till stallet nu & ha lite deeptalk me min Lollo <3


Kan hända att ja uppdaterar senare om ja inte har annat för mej då :p



Puss & Kram Jan Banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback