Jag är DÅLIG

Ja, faktist MKT dålig på att uppdatera här.

Så vad har hänt under sista tiden? De är väl antagligen de ja tänkte skriva lite om här :p

Först & främst tänkte ja berätta om helgen.

Blandade känslor, kaos, bilar, motorcyklar, ingen, sömn, tjejsnack mm.

Torsdag: Kidnappade Lollo och körde runt i hela Sverige kändes de som :p

Fredag: Stockholm Open Del 1. Vart ju inte så mkt av de om man säger så. Snutar överallt. Ludde va full, tappade ut en öl i bilen, jaa KAOS helt enkelt.

Lördag: Åkte ner till Mantorp i Småland där vi skulle kolla på Stcc & Pro Superbike på Söndagen. Slängde in tält & allt möjligt skit i bilen & sen drog vi iväg. Typiskt mamma att slänga på mej en pannlampa också. haha, Lilla mamma <3

Bilder från Lördag natt & Söndag

image31
Lollos tuttar :D

image33
Världens bästa <3

image34
Student :D

image35
Jag fixar & trixar i tältet. Rätt ljust ute. Skulle kunna
bero på att klockan är typ 6 på morgonen. Typiskt..

image36
Jag ligger & sover i den där jävla "kondomen" .

image37
Några fula bilar på Mantorp Park

image38
Linda!! Du skulle ha vart me!! Posering på lekplatser
 verkar ju vara precis vår grej :p

image39
Ludde Lus !! :D

image40
Snyggaste bilen !!

image41
Lollo's "kärlek" :p

image42
Lovisa Marika Törnblom - JAG ÄLSKAR DEJ <3

image43
Jag

image44
Vi 2

image45
Bästa!!

image46
Vi igen

image47
PRO Superbike

image48
Harry <3

image49
Morgonfrilla ala Flintstone.

image50
Lika förvirrad som alltid på morgonen.

image51
Ankan <3

image52
Ankan e' sur :p Så söt <3

image53
Sur igen :p




Kommentarer
Postat av: Ludde

den bästa helgen i mitt fucking liv så jävla skoj

2007-05-23 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback