Mera blogg.

image23Min studentrumpa :p














image24Bästa Ankan ever <3

image25Ett stycke aspackad Anka

image26 Hästlektion i gräset :D

image27 På väg mot shoppingrundan. ser ut som att ja kissar. Så är dock INTE fallet.

image28 Fummar runt inne på Åhlens

image29 Linda's pose i en OTROLIGT fin hatt :p

image30 Säg inget. De var kul för tillfället.





Fler bilder kommer i morgon. Kamarean dog precis så kan inte ladda upp fler just nu.


Idag:

Ridning på morgonen. Svettigt, svettigt.
Linda & jag åkte in till Nyköping. Hon skulle på apoteket & köpa några piller mot mensverk. Men som vanligt så var vi tvugna att springa runt & glo lite i affärerna.
Sen vart de mat. Fajitasallad  :p NamNam..
Åkte sedan till tystberga. köpte glass & tankade lite för att sedan åka hem & chilla en stund.
Och nu sitter jag på skolan i datasalen. Ska hämta Mia här kl 18.oo för att då köra henne till Taffsnäs.
Idag fyller PellePlutt 19 år så de blir grillning i kväll vid Stendörren. NICE !!

Dagens köp:
 
* En gudasöt klänning som jag ska ha på mej på Studenten :D
* Ett halsband till de :p
* Ett par svarta skor. Alldeles förstora. Min storlek fanns inte & jag vart så kär i dem att jag tvugen att köpa dem ändå.

Men så kan de går.

Orkar inte skriva mer nu, men ja antar att Linda sköter de jobbet :p Så kolla in en sväng på hennes blogg också :D

http://superankan.blogg.se




Pusshej Gummigrej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback