Uppdatering

Har inte blivit så mkt av de. Men de kommer ja lovar :D
Och jag ska sluta att skriva så mkt om Kim. Ursäkta.. De finns väl intressantare saker att skriva om. Måste bara säga- Förlåt älsklingen!! <3

från & me nuMore Me & less Kim.

Föresten så är de ÖknadagenLördag. Kadrilj & hela köret. Ska nog bli bra. Tyvärr så vart de ju lite utav ett kaos idag när vi tränade, men saker reder sig vare folk hoppar av eller ej. De blir kanon :D

De verkar som om min kamera har gett upp.. Batterierna är visst slut & ja har inte råd att köpa nya (studentlivet e' hårt), så de blir visst inga bilder nu heller.. Hemskt lessen. Men även de kommer.


Är så grymt sugen på att ta en riktig shoppingrunda nu.. Om man ända hade råd med de. Hmm. Kanske nästa månad.. Måste jobba lite känner ja. Kan inte leva på mamma hela livet :S  Min ÄLSKADE mamma. Finns de nån bättre mamma så säg..

Förövrigt så är min bil trasig.. IGEN.. Så ja var hemma en sväng idag & bytte bil. Så nu kör man Ford Focus igen då :p Hann även med att åka me Kim till Ludde & äta stålmannen tårta. Ludde fyller nämnligen 19 år idag. Grattis, Ludde.


Och den kommande helgen..

Lördag är de ju Öknadagen & när den är klar så bär det av till Köping med min sambo Ankaaaaaan <3
De blir bilar, öl & glada miner förhoppningsvis :p På Söndagen hade jag planerat att vara bakfull & bara chilla :D underbart...


Mer än så blir de inte idag. Men de kommer.. När tiden finns. Kanske nästa vecka? De är mkt nu.

Kommentarer
Postat av: Mia.

Malin Björk, kan du uppdatera lite meeer då :P jag väntar med späänning! Pusshej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback