FALUN - Aldrig mer !!

Helgen beskriven i ett "ord" ; 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!



No more Falun tamefan !


Men visst fanns de en del possetiva grejer vad gäller helgen också. Ja fick te.x träffa min Mia igen :D Loooovely.
Helgen har vart ett oorganiserat kaos helt enkelt. De värsta någonsin, men samtidigt den bästa på länge.
Mia, my BIIIAATCH!! Haha, Jerry Springer, you  know ;)


Oh, yes baby.. Tigerjakt it is :p





Ja orkar faktist inte skriva mer nu. Har alldeles för mkt i huvet just nu. ingen bra ide att skriva då har ja märkt då allt vill ut på samma gång. De blir helt enkelt pannkaka av alltihop :) Så nu ger ja upp.



Pussss



A, just ja. Jag va ju på arbetsintervju i Söndags. Gick hur bra som helst de va grymt fint. Men jag hörde av mej till dom idag igen & tackade nej till jobbet. Nej, inte för att ja e korkad. Utan för att jag vägrar att jobba 10 timmar om dagen, 5 dagar i veckan, även vissa helgdagar för 22,50 kr i timmen.. De e en värdelös lön & man skulle inte ens få OBhelger och övertid. Så NEJ TACK ! Då kan ja hellre vänta ett tag till på ett jobb me NGT bättre betalt :p Ja överlever ;)


¨Så.. NU e ja klar iaf :)

Kommentarer
Postat av: Sara

22, 50 i timmen? Var det i ett stall eller?

Postat av: Mia

KISS MY ASS! HERE IT IS BABY!!! Du är bäst :*

2007-11-13 @ 19:37:09
URL: http://miijaah.blogg.se
Postat av: Sara

Ja, men det är väl tyvärr så det är överallt. Svart också I guess? ;)

2007-11-15 @ 15:20:02
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback