De Va En "Bärgar-Malin" & Några Visdomens Ord



Fick ett sms;  - Ja har kört av vägen
Svarar;  - Jag kommer.

Hittar Renee i skogskanten. Hur hon lyckades är ännu en frågetecken, men hon lever & de e' ju huvudsaken :D En svullen & blå kind inklusive en fläskläpp var allt & bilen höll :) Endast skyddsplåten till motorutrymmet som gick sönder lite, men den klarar man sej utan :) & en annan var drog ju upp henne. Linan gick av 2 ggr, men de gick iaf tillslut. Kung man e' då :D



Förövrigt så ere väl rätt okey :) Tänker inte så mkt på hur ja mår & undviker att svara på de när folk frågar. Annars måste man ju tänka efter & de e' ju då man hakar upp sej på grejer. Lika bra att låta livet rulla på som vanligt :)
I morrn eller på Tisdag ska ja lämna in min bil på Volvo. Hoppas att dom kan fixa min "Snoddas" så han slipper bli slaktad & ja slipper köpa en ny bil. Vi får se hur de går :) Har iaf städat ur, dammsugit & tvättat honom idag så han e' riktigt fin nu :D Snygging :) Om man bortser från hans intryckta röv dock :D Man får titta framifrån helt enkelt :)



Några visdomens ord;

Kärlekens intensitet består delvis av dess sårbarhet. Du tappar kontrollen. Du ger allt, men kan förlora den när som helst. Känslorna är på bristningsgränsen. Vi öppnar upp våra hjärtan och blir brända. Varför tar det slut? Det är inte bara smärta, utan även ilska. En känsla över att ha blivit utnyttjad. En liten tröst är att nästan alla går igenom det, inte bara en gång. Enda sättet att skydda sig är att aldrig bli kär.
Men då blir de ett ganska tomt liv..



Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, börja där med mig :) Då blir jag lycklig. Om du får tid över så får du gärna försöka hitta en häst åt mig. Ska ha den på foder i två år ungefär :) puss

Postat av: Malin

Låter ju helt kanon. Förutom att ja har världens sämsta betyg :p Så ja lär inte komma in ändå :) Pusss

2007-10-24 @ 12:31:15
URL: http://tuummen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback