En Helt Vanlig Grå Tisdag



Japp, då man nyklippt:) & NÖJD vart ja dessutom :p De e' ovanligt vill ja lova. Brukar alltid vara besviken efter ett besök hos frisören, men inte idag :D


Va mer har ja gjort idag? Inte mkt faktist. Köpt hårfärg också, så ska väl ta ett ryck & fixa de ikväll :) Nu ska de gröna bort :p  Bilder kommer :)


Ska iväg till stallet snart. Väntar bara på Kim & Ludde. Dom ska tydligen följa me mej på min uteritt. Dom har fått för sej att börja motionera :p Men de e' väl bra. En annan ska väl också köra igång snart så att man e' "Fit For Fight" till sommarn :)

Har föresten beställt div. kläder & annat nu också. Kommer förhoppningsvis i slutet av veckan :) Hoppas bara att ja kan hålla i pengarna tils dess :P Kan bli svårt att hämta ut paketet annars :p

Ja, just ja. Ringde ju till försäkringsbolaget förra veckan för att göra upp om hur mkt pengar ja skulle få för "Sveda & Värk" efter krocken då min kära bil blev mosad. Till att börja med blir de 1100 kr & mer pengar rullar in när ja vart hos läkarn & kollat upp mina händer. Ja har fått problem me dom nu. Ont som fan & kan knappt lyfta ett mjölkpaket. Antagligen har någon närv blivit klämd i nacken som leder till detta. Om så är fallet så blir de en hel del cash för de. & en hel del läkarbesök dessutom, vilket kanske e' mindre kul.

Men de va iaf allt för idag. Ska ner & slänga in lite tvätt i maskin. Ingen morsa som gör de den här veckan då hon e' i USA. Lyckans ost. Livet e' bra jävla orättvist bland :p

Nästa vecka ska ja förresten besöka Öknaskolan & prata lite betyg & hälsa på ett par änglar XD


Förövrigt.... I'm Thinkin' If You <3


Kommentarer
Postat av: Mia.

Vad gör din mor i USA & inte du? Yey, nästa vecka :*

Postat av: Mia.

Du får gå in på öknaskolans hemsida & skriva in mitt personnr. 871201-0340 ;) så får du mitt schema.

2007-10-31 @ 10:16:31
URL: http://miijaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback