Pecis Allt & Inget Alls



De e' lite fram & tillbaka, men helt okey. De rullar lixom. De går väl som de ska helt enkelt.

Tycker om dej, de vet du ju. Du har lixom allt & lite till. Du e' den ja alltid drömt om. Min dröm.


Så va har hänt på sista tiden då?

Inte spec mkt alls egentligen. Fyllt år, blivit gammal alltså. 19 år. Chillat, shoppat, tagit hand om hästen & ja fan vet allt. :)  & viktigast av allt. Träffat honom :D

Något ja borde ha gjort är väl att ha sökt jobb, men så har de dock inte blivit. Men de kommer, de kommer. De måste de göra :)


Förövrigt. Jora, de knallar & småspringer. Ja mår bra tror ja. Kanonförskyld ifs, men annars e de helt jättebra. Så glad att ja har dej, vännen :)


Ska väl åka & hälsa på folket på Ökna nån dag också. Måste bara fixa en bil först, för min går ju inte att köra riktigt, men men . Hoppas på att få ut pengar från försäkringsbolaget så fort som möjligt så att ja kan köpa en ny bil. Buhuu, ja vill ha min Snoddas, min bejb. Men icke. Ja man kan ju inte få allt man vill ha så klart. de har man ju lärt sej.

Ja, jag vet, lite rörigt skrivet & så, men så fick de bli. :) Mkt tankar i huvet & vill skriva ner allt, men när de blir för mkt så rör allt bara ihop sej & då blir de ju kaos såklart :) Som nu :)

Har glömt bort en tjedjedel av de ja skulle skriva, en annan tredjedel är skrivet hullerombuller & den sista tredjedelen kan ja tyvärr inte skriva ner :) Privat you know :p Haha


Saknar er, mina änglar. Om man ändå kunde spola tillbaka tiden lite. Finns så mkt som ja skulle vilja säga er & saker vi borde gjort & ja fan vet allt, men de blev ju inte så tyvärr.  :( Kind of sad..



Nä, men mer då? Ja va vill ni veta??

Jag saknar kommntaren, vill ha mer. MKT mer :D 

Förlåt för allt. Glöm inte att ja älskar er. Nu och för alltid <3







Naaaw, du e' så grymt söt. Skulle kunna äta upp dej :p Haha. Gillar dej så jävla mkt. Du är den sötaste vet du. & ja släpper dej inte nu. inte en chans i helvetet. You'r mine, babe :D





Puss & Kram, så hörs vi :)






<3




Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i efterskott! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback