Juldagen 2oo8


& vilken natt det blev.

Åkte till Nacka och hämtade Mia. Tillbaka i Nykvarn hade vi tänkt att svänga förbi & käka på Goggos, med det var såklart stängt. Vi drog till macken och köpte varsin korv som vi sen inte ens åt. Hur som helst. Kim var där och snackade lite med oss och sen rullade jag och Mia ut till Almnäs en sväng innan vi drog hem till mig och gjorde oss snygga inför kvällen. Grogg efter grogg åkte ner i magen och när vi slutligen rullade vidare mot södertälje så var man sådär lite lagom rund om fötterna. Väl inne på Olearys hade vi alla besvikna miner eftersom det visade sig att det typ bara var 90or där inne. Men vi tänkte att lite sprit löser alla problem. Mia och jag shakade ass medans alkoholen flödade. Shot efter shot åkte ner och nog vart det lite mycket allt. Min mobil blev även stulen under natten, vilken känns mindre kul. Vid kl 2 drog vi vidare till Stanleys där jag och Renee lyckades smita in en stund medans Mia var borta (läs: satt i en park och spydde).  ;)  När vi slutligen får tag på henne så kommer hon inte in på krogen så vi går ut och möter henne. Träffade några gamla vänner sedan högstadiet osv.
Vid 3 kom våran skuts hem. Väl hemma fick jag och Mia för oss att vi skulle äta julbord. Vi lassade upp en massa mat på varsin tallrik och skulle sedan gå upp till mig. Men smidig som jag är så snubblar jag på mina egna fötter ute i hallen och det flyger prinskorvar, köttbullar, skinka och mackor över hela rummet. Hur jag sedan kom upp till sängen kommer jag inte ihåg. Men bakfyllan dagen efter var inte att leka med. Aldrig varit så bakfull i hela mitt liv. Sjukt vilken huvudvärk jag hade. Och ångesten över att min mobil är borta. Buhuu :(

Hur som helst. Mycket hände under kvällen. Mycket dracks och mycket folk träffades. Jag tänkte dock försöka lova mig själv att aldrig dricka så där mycket igen. Shotrace är inget för mig.  :P


Men tack Renee & Mia för en sjukt rolig natt <3



Tyvärr kan jag inte ladda upp några bilder eftersom dom ligger på min mobil och den finns inte mer i min ägo. Det suger, jag vet. Men så ligger det till.




Kommentarer
Postat av: Mia

ALLTSÅ, hahahahahahahahahahaaaaaaaaa xD Jag har nog aldrig varit så jävla bakfull i hela mitt jävla liv måste jag säga. & tack för att du berättade för alla att jag spydde ensam i en park. Som tur var så kom räddaren i nöden, Hurtig :p Annars hade jag nog suttit kvar där på parkbänken än. Aldrig mera shots säger jag bara.

Postat av: Mia

Okey, skickar iväg ett sms nu ;)



Ja, vem var det som ALLTID lyssnade om & om på

deras låtar när vi gick i ettan? :p Hahaha.

2008-12-28 @ 19:01:10
URL: http://miijaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA DARLO!

2008-12-30 @ 21:44:40
Postat av: Mia

JAG ÅKER NU!

2009-01-03 @ 23:09:07
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback