SÖNDAG Bakisdagen med stort B


Man mår som man förtjänar så att säga..

Men fy faaaan va kul det var igår.
Många kända ansikten, massa trevligt folk och en jävla massa alkohol. Detta var bästa på länge. Synd att inte Mia var med bara. Hon hade älskat det. & det var ju några som saknade henne iaf ;) & nej, Kroppen var inte där tack & lov! Hahaa.

Orkar inte skriva mer. Känner mig halvdöd & vill bara gå tillbaka till sängen.

Hörs kanske sen.

Btw Mia! Hoppas att du fattade att jag skämtade i natt när du ringde :P Vad tror du om mig?! ;)

En egobild innan jag går bara :)


Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA, åh jag vill också!

Men hallå? Skämtade om vad?

Vad snackade vi om? Jag har

fått minnesförlust. Hur full

vad jag på en skala? HAHA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback