SÖNDAG Första advent hos mamma och pappa


Sov som en liten gris inatt. Tills mamma ringde och väckte mig vid 12. Sov vidare tills Micke skickade sms 20 över 12. Sov vidare tills Sonny skickade sms vid 10 över 1. Låg sedan och drog mig tills Mias farmor ringde vid halv 2.

Slö dag, som vanligt.
Var hemma hos mamma och pappa vid kl 5. Käkade, snackade skit och myste med Moa och Otto tills klockan typ kvart över 6. Åkte därefter och mötte upp Réneé. Snackade en massa skit. Bla om olika mordmetoder (?) osv. Trevligt som vanligt såklart :)
På vägen hem mot Nacka fastnade jag hemma mot MickePicke där vi tittade på Wallander och chillade, vilket var mys :)
Kom slutligen hem till Nacka vid halv 12. En timme senare sjöng jag Ja må hon leva för Mia och sen firade vi hennes första minuter som 21åring med en muffin på Donken. :D

Mia ligger nu och sover och jag ska försöka hitta på något att roa mig med tills jag blir trött :p

Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Mia

Nej, det var muffin, ben & jerrys & smirnoff ice ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback