TISDAG Den minsta jag någonsin sett



Idag gick jag upp skapligt tidigt för att åka till Södertälje. Där mötte jag upp Réneé, tog en snabb fika och fixade sedan det som skulle göras. Därefter drog vi ett varv nere på stan och åt sushi.  :D
När vi var mätta och nöjda så åkte vi hem till Ewe för att chilla lite i soffan och gulla lite med hennes nykläckte son, Dexter. Han var btw den minsta lilla skit jag någonsin sett. Kan bero på att han var en månad för tidigt. & fy helvete vad söt han var. Aldrig sett något finare i mitt liv.
Visst blir man lite sugen på att sno med sig en sådan liten sak hem, men det får allt vänta några år till ;)
När jag gullat klart med Dexter så åkte jag hem till MickePicke för att glo på min favoritfilm, Braveheart. Urmysigt!
Nu sitter jag här i Nacka igen. Lite trött faktiskt för omväxlings skull, så det blir straight to bed nu :)


A work of art
By MickePicke




Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha, vilken otroligt fin teckning :D

Postat av: Mickepickepööö

ursäkta? det är ingen jävla teckning, det är ett konstverk! Blindstyre Mia.

2008-12-04 @ 17:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback