TORSDAG And down we go



Börjar bli sådär jättedålig på att uppdatera här nu igen. Illa, jag vet. Kan kanske bero på att jag verkligen inte har något att skriva om. Och att ändå sitta och skriva sånna här totalt ointressanta och meningslösa inlägg är väl kanske ingen höjdare direkt.
Hur som helst..

Igår fick Mia för sig att bli blond igen, så vi åkte och köpte hårfärg och sen satte vi igång med projektet.
Efter blekning nr1 var hennes hår lite rödoranget med röda/lila inslag.
Efter blekning nr2 var hennes hår oranget med platinablond hårbotten och röda och guldblonda inslag.
Hon ville dock inte visa sig så på jobbet så i morse var det bara att släpa sig upp ur sin varma sköna säng och sticka iväg och köpa mer färg. Denna gång kom vi fram till att vi skulle bli tvugna att bleka sönder hennes hår totalt om vi nu skulle få det blond, så ist blev det en mellanbrun färg. Och det blev riktigt snyggt faktiskt. Ska slänga in lite slinger i det ikväll bara & så är det nog klart sen.
Igår passade jag även på att färga mitt eget hår med en färg som heter Ginger Twist. En enkel brun färg med lätt röda inslag och ngt ljusare slingor.


I morgon kommer jag att släpa mig till Nykvarn där jag ska spendera hela helgen och början av nästa vecka.
På Måndag har jag möte och på Onsdag ska jag följa med Réneé. Så jag kommer nog inte tillbaka hit förren på Onsdag kväll eller Torsdag skulle jag tro. Kan ju faktiskt blogga hemifrån mamma och pappa också eftersom min data befinner sig där :)

Nu ska jag kila bort och hänga lite tvätt.

Men först ska jag lägga upp en bild på Mia's snygga hår ;)

Innan färgning


Efter färgning
She's on fire ;)





Puss & Kram



 


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHA, jäävlar vad porrig hårfärg jag hade ;)



Långt hår har jag fan fått också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback