TORSDAG Jaa, skäms på mig..


Jag är skitdålig på att uppdatera, jag vet.. Men sista veckan har varit skitjobbig och har helt enkelt inte orkat.
Det har heller inte hänt något speciellt i veckan som har varit värt att skriva om. Men får väl göra ett försök iaf.

Måndag
Möte på morgonen och sen var det lugnt resten av dagen. Åkte till Micke på kvällen.

Tisdag
Möte igen. Efter det gick jag Renee runt lite i Södertälje och köpte julklappar, fikade och snackade skit. Det blev ännu en lugn dag. Morfar skulle ha fyllt 79 år idag så ägnade en tanke och ett ljus åt honom.

Onsdag
Följde med Renee på hemligt uppdrag. Åkte sedan till Nacka och hämtade lite kläder osv och svängde även förbi på Mias jobb och fikade lite. Mia hade urinvägsinfektion och jävligt snyggt hår. Underbart att se henne igen.
Jag hade även namnsdag och tack alla ni som grattade mig :D

Idag är det Torsdag och jag har sovit nästan hela dagen. Legat och myst med Otto. Har hunnit med att ta en snabb kaffe med Renee. Det var allt.  Kul va?..

Ingen lust att skriva. Men kan iaf tala om att allt kommer att bli bra igen. På Måndag börjar mitt nya liv.


Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Mia

Tack sötnos <3 Det var kul att få se dig bara för någon minut eftersom jag sprang på toa hela tiden, haha. Men vi får träffas snart :* Love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback