Torsdag Mitt nya liv som en degklump



För att göra ett långt inlägg relativt kort..

Lördag
Vaknade sent som fan & skrev ett totalt värdelöst inlägg här i bloggen. Tog det lugnt fram till kvällen då jag ålte till Stockholm för att kolla in Luciacruisen. Det blev dock ett kort besök och vi åkte senare med Jimmy och Bosse till Moonshine där vi var någon timme. Sen gled vi mest runt och snackade skit under natten. Helt okey. & nej, jag ångrar inte en sekund att jag missade Lindas fest faktiskt. Always the same shit..

Söndag
Jag och Renee åkte till Farsta och letade upp Moonshine där hennes bil hade blivit kvar under natten. Åkte sedan och tog en fika och snackade skit.

Måndag
Först möte och den skiten. Gick sedan till apoteket och hämtade ut mina mediciner, sedan mötte jag upp Renee och vi drog och käkade osv.

Tisdag
Första dagen med nya medicinen. Hur seg som helst. Torr i munnen och jävligt irriterad på precis allt. Hyrde film med Renee och låg sedan hemma hos henne och glodde på den. Sen hem till sängen. Mitt körkort fyllde 2 år idag, vilket betyder att prövotiden är över.

Onsdag
Värre än Tisdag. Så jävla trött. Orkade inte göra något alls. Tog en snabbkaffe med Renee och hyrde en film. Låg deckad i hennes säng och åkte sedan hem.

Torsdag
Vaknade relativt tidigt. Men orkade inte ta mig upp ur sängen. Låg kvar i flera timmar. Tog en dusch och la mig i sängen igen. Klädde på mig och la mig i sängen igen. Åkte och köpte cigg och la mig i sängen igen. Underbart. NOT! Nu ska jag lägga mig i sängen igen och glo på Bonde söker fru som börjar om 20 min.
Jag har ont i hela kroppen. Känns som att jag har sprungit maraton när allt jag har gjort är att sova. Inte okey..


Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Mia

Moonshine, där har man festat några gånger.





Yes, i know.

200 right?

Postat av: Mia

JAG OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

2008-12-19 @ 17:22:20
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback