FREDAG Cruising in my car


Vid 11tiden på kvällen fick vi för oss att sticka ut & cruisa. Sagt & gjort. Jag släpar me mig min alkohol och Mia tar förarsätet. Sen ger vi oss ut i natten. Vi drog ett varv i Uppsala och hamnade sedan i Enköping där vi stannade & snackade lite med Oskar. Därefter åkte vi tillbaka till Stockholm för att hämta upp Mias barndomsragg, Daniel på St:Eriksplan. Åkte ett varv med honom innan vi tillslut stannade i Lidingö för att springa upp & kolla på hans lägenhet. Där blev jag instängd i ett rum med en naken karl innan vi drog vidare för att äntligen somna i våra sängar kl 5 på morgonen.


Thats all.


Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet att du gillade att se en naken karl ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback