FREDAG I Nykvarn


Jag fick en ny kompis i morse. Han heter Jens och är 4 år. Vi pratade i säkert en halvtimme och åt blommor ur rabatten. Hur mysigt som helst.
Tänkte ni skulle få se en bild på min nyfunna vänn också :)



När jag sagt hejdå till Jens så åkte jag hem till mamsen & papsen. Kramades med mamma och Moa och snodde med mig sötaste Otto upp på rummet. Tänkte att jag skulle ta det lugnt på mitt rum med min data och min TV. Den planen gick åt helvete direkt. TV;n var död och datan var död. Kul. Réneé kom och hämtade mig. Vi snackade lite skit, mötte upp Sunken en sväng och bara gled & hade det allmänt soft.

Kom hem för några minuter sedan och både min TV & min data funkade.
Tack älskade mamma, du är bäst!

Jag stinker diesel, så tänkte ta mig en dusch. Sen ska jag krypa ner i sängen och glo på nån film.. i min ensamhet.



Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen, JENS! Han är inte här nu ju när jag skulle röka :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback