FREDAG Kill me..


Jag somnade strax efter att Mia hade åkt till jobbet i morse. Runt 8 alltså. & vaknade igen vid halv 12 av att jag hade så jävla ont i halsen. Låg kvar i sängen & tyckte synd om mig själv. Har man vita prickar i halsen & svullna 'pungkulor' så har man tydligen halsfluss. Så HEJ som fan på dig halsfluss..
Jag är sjuk :( Stackars mig.






Idag har jag varit hemma hos mamma & pappa i Nykvarn och hämtat min lönespec. Pussades & kramades med Moa & Otto, för det var bara dom som var hemma.
Åkte sedan till banken & förde över pengar till mitt konto.
Nu sitter jag här hemma i Nacka igen och ja, det är fortfarande synd om mig :( För att trösta mig själv lite så ska jag snart åka iväg till Systemet och köpa lite alkohol till kvällen. Det är ju Fredag & man kan väl få unna sig lite såhär mitt i halsflussen va?!

Vad händer ikväll?






Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Mia

Ahw, Malin. Det är så synd om dig ;) Jag är faktiskt också snorig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback