FREDAG Sigge, my love :(


I Fredags blev det förkrök för min del här hemma i Nacka. Mia fick en nykter kväll eftersom hon körde.
Vi hamnade tillslut i 'Slöddertälje' av alla jävla ställen. Där mötte vi upp Sunken och Jonte och sedan slöt även lilla Robban upp. Vi snackade lite skit med dem en stund innan vi drog vidare till Stanleys. Krogen alltså.. Det var FETT dött, vilket det typ aldrig är annars (?) Hur som helst. Vi shakade ass, träffade på Tina och Sebbe, blev stalkade av en mupp, såg en brud som hade lyckats stoppa in kjolen i strumpbyxorna. Men vänlig som jag är så talade jag självklart om detta flör henne. (a)

Bilder på oss inne på krogen kommer vid ett senare tillfälle.


När vi lämnat Stanleys så drog vi vidare ut på Almnäs där jag försökte lära Mia att dra en sladd och en liten bööörn. Gick bra, tills helljusena på bilen dog och avgasröret gick sönder. Underbart. Sedan tog vi ett varv i Nykvarn, där det var TOTALT jävla folktomt. Vad fan har hänt?
Vi rullade sedan tillbaka in mot Sthlm.
Snälla som vi är så skulle vi ju köra hem Micke och hans två vänner. Ett stopp på Statoil där vi skulle låna toaletten en snabbis.
När jag och Mia kommer ut från toan så möts vi av Mickes kompis som kommer inspringandes och säger att någon har kastat något på min framruta. 'Eh, okey' tänker jag och står kvar en stund. Mia går ut och kommer tillbaka efter någon minut bara. 'Du vill inte ens se detta, Malin. Det är FETA sprickan'. Jag går ut och kollar efter och mycket riktigt, det är FETA sprickan.. Tydligen så var det några småbarn som hade kastat en sten på rutan. Det konstiga var bara att sprickan inte var på utsidan, utan på insidan. MYCKET underligt.. Killen trodde nog att jag var dum i huvudet, men ICKE!! Det kom slutligen fram att killen som kom inspringandes kastat min jävla låsbult på framrutan och sedan ljugit både mig, Mia och en av sina bästa vänner rätt upp i ansiktet.
Hur som helst så ska han självklart stå för kostnaderna för en ny framruta, inget snack om saken. Så det där löser sig.


Kom tillslut hem iallafall tack och lov..

Vilken UNDERBAR jävla Fredag!!


Men ni ska iallafall få en bild på mig och Mia inne på toaletten på Stanleys :P

Och tjejen med kjolen.



Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA, alltså vilka underbara utekvällar vi alltid får!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback