LÖRDAG Ankan, my love <3



Var heeeelt död under dagen. Vaknade vid två när Mia väckte mig. Tog det passivt hela dagen. Åkte och käkade vid 5 och somnade igen vid kl 6. Runt 10 så väckte Mia mig ännu en gång och det var bara att gå upp & duscha. Kl halv 1 satt vi ännu en gång i bilen. Denna gång var det jag som styrde och Mia som söp brevid :P Trött som ett as och en aning förvirrad gick det ju som det gick att köra :p Hur som helst så lever vi ju fortfarande & det gör Sigge också :D
Denna natt hamnade vi i Nykvarn till att börja med därefter Mariefred, Strägnäs och slutligen Eskilstuna, där vi kom på att vi kunde ringa och se efter om Linda var vaken. Det var hon, så hon guidade oss igenom Eskilstunas alla rondeller och hem till henne. Otroligt kul att träffa henne igen och se hur hon bor. Urmysig liten lägenhet :)



Satt & pratade lite minnen och skrattade. Linda visade lite afrikans dans och tvingade oss att smaka på nån mandarinjuice.
Vid halv 4 så åkte vi hemåt igen. Stannade till i Södertälje för att tanka lite och köpa korv :p Som vanligt stod där en massa slemmigt folk och visslade och höll på.

Klockan 5 var vi hemma och runt 6 somnade jag.


        

1. Mia kissar bakom en kontainer i Mariefred.
2. Vårat kylskåp laddat inför helgen.
3. Linda aka Ankan. Älskad & saknad.
4. Mia, min söta sambo.



Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken tur att bilden inte var ljusare för då hade jag KUTTAT dig! <3

Postat av: Daniel

Sexiga bilder! :)

Jobbar på cinderella å eckerölinjen, pendlar å hoppar in när pengarna e slut.

Vad gör du då?

2008-11-30 @ 16:44:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback