LÖRDAG Hej bakfylla

Hur vet man att man hade en fucked up fylla igår?

Man blir väckt av ett sms kl 9 på morgonen. När man ska ta fram telefonen så tappar man den så den åker in under sängen. Man kravlar in under sängen och hittar telefonen. Men man orkar inte ta sig ut igen så man ligger kvar under sängen och läser smset innan man tillslut tar sig upp i sängen igen. 10 min senare känns det som att munnen har torkat igen och man behöver vatten. Man tar mig ut i köket och fyller en flaska med vatten. När man ligger i sängen igen upptäcker man att man har miljoners minnesluckor från kvällen/natten. När Mia senare börjar berätta vad vi gjort under kvällen håller man på att kissa sig av garv. Man var tillsammans med sin bästa vän (tillsammans på riktigt alltså) under kvällens gång vilket ledde till att killarna flockades runt oss. Såklart! En snubbe ville bla dominera Mia tillsammans med mig. (Eh) "Rör på dina feta lår för i natt ska vi knulla så att dom blir hälften så stora", var bla något som Mia skrek till mig på väg till tunnelbanan. Dock så blev det inget sex när vi kom hem..
Och jag undrar vad folk tänkte om oss när vi kommer in på Burger King och skriker GE OSS MAT!!!!! 
Där inne gjorde jag tydligen så att Mia ramlade också.
Jag började mucka med nån uppkäftig jävla snorunge på bussen hem också och pratade med en kille med oranget skägg.
Mer än så kommmer jag inte ihåg och mer än så har Mia inte berättat för mig ännu.

Hur som helst. FUCKED UP FYLLA!!

& huvudvärken i morse var inte att leka med.



Innan utgång


Mia innan utgång


Schnygglosar!


Nu är jag hungrig.


Puss & Kram






 


Kommentarer
Postat av: M a l i n

Alltså, skjut mig!

Postat av: M a l i n

Från Mia!

2008-11-15 @ 23:12:43
URL: http://tuummen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback