LÖRDAG Låt mig berätta..


om min helg..

Igår åkte jag till Nykvarn för att umgås lite med Renee. & det var SNÖ i Nykvarn. :D  Så självklart åkte vi ut till Almnäs för att inviga Sigge för vintern. Det var kul tyckte han :p  Senare åkte vi och lämnade min bil för att Renee ville dricka öl och jag skulle då köra hennes 740.

Under kvällen/natten gjorde vi:

*Var ute på Almnäs i flera timmar och lekte.
*Åkte till Slöddertälje och hämtade upp Sunken.
*Hämtade Ernie och hans vänner vid tåget och körde hem dom.
*Höll på att smälla med 2 rådjur.
*Höll på att smälla med en hel flock med vildsvin.
*Körde hem Danne och hans kompis från krogen.
*Stod en halvtimme i Donkens drive in.
*Tittade på Renee när hon kissade ut från bilen. (haha)
*Garvade så jag höll på att kissa på min när Danne drog en vurpa.
*Var på väg ner i div diken, X antal ggr.
*Renee lackade ur på några idioter på Almnäs.
*Renee hällde ut en halv öl i mittenfacket i bilen.
*Renee försökte glida på sina klackar bakom bilen genom att hålla sig i dragkroken.
Osv osv..



Fyfaan vad skönt det var att sova i min egna säng inatt. Den måste nog vara den skönaste som finns.. Sov iaf som en liten gris tillsammans med min Otto, som btw mår bra nu :D

Idag är det Lördag. Jag tänkte glida hem till Nacka lite senare och så får vi se vad som händer i kväll. Antagligen ingenting..

Och nej, jag har inget intressant att skriva, jag vet..

Men bara för att jag är så söt så ska jag slänga upp lite bilder ändå ;) Dock så är dom från i Torsdags eller nått.


Mia i sin nya snygga mössa. Verkligen chick!


Mia i en annan snygg mössa. Hahahahahaaa.. (kkk)


Mia är kräsen :p Men jag diggade det :D




Det var alls.

Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahaaha xD Du är schlutt i ruttan Malin <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback