LÖRDAG Morgon?


Nej, det är inte morgon längre. Kl är ju typ 20 över 2. Men jag har inte kommit så långt ännu. Har inte kommit utanför dörren till mitt rum ens.

Vaknade vid tolv när Réneé ringde och väckte mig för femtioelfte gången. Låg kvar i sängen och drog mig. Höll på att skita ner mig när jag upptäckte det låg någonting brevid mig under täcket. Någonting hårigt. Det visade sig att det var min älsklingskisse Otto som hade smugit sig in. Så nu har jag legat i sängen & kelat med den lilla gosegrisen fram tills nu.

Åh, jag älskar dig så sjukt mycket Carl-Otto <3



Nu ska jag gå och bada.
Fy vad jag har saknat att bada i badkar alltså.





Puss & Kram







Kommentarer
Postat av: Mia

Ska vi skaffa ett badkar?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback