LÖRDAG Utan bakfylla


Vaknade vid tolvtiden och var skitpigg. Ingen bakfylla så långt ögat nådde. :D

Mia den stackarn, jobbade ju idag så jag och Micke spenderade dagen med att göra 'snygga' frisyrer på varandra, ha vattenkrig, gunga, gräva i sandlådan, göra akrobatiska 'moves', ligga under Sigge & glo på avgasröret som spruckit, glo på tv, lyssna på musik, osv osv. Otroligt trevligt :D
Jag har självklart tagit en massa bilder på Micke i hans fina frisyr som jag fixade åt honom. Han bidrog också med riktigt heta miner på alla kort :p
Jaa, jag ska självklart slänga upp dom både här och på facebook bara för att jag är så underbar :D

Micke har idag lyckats både med att stå på händer och dra värsta vurpan och att vricka foten. Grattis Mikael :)

När Mia kom hem från jobbet så körde jag hem Micke och sen åkte jag och min kära sambo och åt middag på Statoil. Sen åkte vi tillbaka hit hem och drack ett par glas vin och tittade på Standvaskaren.

Nu sitter jag här ensam, då hon har gått och lagt sig. Hon ska ju jobba i morgon igen.

Jag tänkte smyga iväg och kolla om det går någon bra film på Tv och kanske dricka ett glas vin till, i min ensamhet.

Men FÖRST ska jag ladda upp bilderna på Micke :p









Micke fixade ju även en riktigt nice frisyr på mig som jag måste visa. Dock kanske man inte ser så mycket? Äh, wtf..



Och här har ni oss båda. SÅÅÅÅ SCHNYGGA!!





Fy fasen så heta vi är alltså.




Puss & Kram







Kommentarer
Postat av: Mia

Ni är hot, hot, HOOOOT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback