MÅNDAG En Måndag är alltid en Måndag


Sov fett illa i natt.
Och Mia den snorungen har tydligen tagit kort på mig när jag låg och sov i morse innan hon åkte till jobbet.
Fy skäms, bruschan!

Har vart och handlat idag och lämnat tillbaka filmen som vi hyrde igår.
Sen åkte jag till Mias jobb på kvällen för att hålla henne sällskap och hjälpa henne lite med stängningen.
Mia vart uppraggad av en fett skum gubbe. Hon nappade dock inte riktigt på honom :P
Vi lekte James Bond när allt var öde i Nacka Forum och Mia åkte sopvagn.


Mia at work


Mia at work, igen


Mia on the sopvagn. Snygg bild, I know. Jag har tagit den själv


Alltså vi måste ju vara dom snyggaste chicksen ever


Sen åkte vi till Donken för att käka.
Jag skulle ha en Cesarsallad och killen i kassan frågade om jag ville ha kycklingen grillad eller filtrerad. Filtrerad?! Hahaaa. Höll på att garva ihjäl mig och han såg ut som ett frågetecken den stackarn.

Hur som helst..
Vi åkte tillbaka hem och chillade ett tag och sen vart vi uttråkade. Funderade på att kravla runt i skogen och leka militär, men det var nog inte så populärt. Så vi åkte till någon gammal nedlagd bowlinghall där det tydligen ska spöka och bowlade i mörkret. Kul kul. Sen cruisade vi ett varv och nu sitter jag här.

Mia har precis damsugit och nu ska hon tydligen skura golven.
Hon skulle bli en perfekt hemmafru. Funderar på att lägga ut en annons i tidningen.
Skulle nog kunna tjäna en hacka på henne :D



dagens klädsel: Jeans, t-shirt & tröja.
dagens skor:  Inga just nu. Jag är ju inomhus vafan.
dagens smink: Inget!
dagens frisyr: Uppsatt lite slarvigt med Mias klämma.
dagens händelse: Lämnat tillbaka filmen, handlat, vart med Mia på jobbet några timmar.
dagens låt: Eh.. Jag vet inte?..
dagens vill ha: Pengar? Jag vill ALLTID ha pengar!
dagens planer: Kl är halv 3 typ. betyder att det är Tisdag nu. Så.. Hm.. Jag vet inte.
dagens bästa: Mia såklart. Vad annars vaaaa?
dagens dummaste: Jag höll på att dra en ny vurpa över vår fina skohög i hallen.
dagens roligaste: Leka James Bond på Mias jobb
dagens tråkigaste: Sitta ensam hemma hela dagen.
dagens finaste: Jag såklart.. HA!
dagens köp: Mjölk, bröd, sköljmedel, kaffefilter, tamponger, mat, isteé
dagens godis: Bulle?
dagens humör: Chillerill för tillfället.




Anyway..
Har bloggtorka, så skit på er :)


Puss & Kram







Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHAHAHA xD Du får fan inte sälja mig! Jag är ju din, bara din!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback