ONSDAG Fika, fika, mera fika. Fika ngn?



Jag undrar fortfarande vad jag drömde inatt. ?? Måste ju finnas en vettig förklaring till att jag vaknade naken när jag är 100% säker på att jag inte var naken när jag somnade?


Idag har jag träffat Marie och druckit en kaffe (två) på Eddies i Orminge Centrum. Det var typ evigheter sedan jag träffade henne sist, så det var mycket trevligt att se hennes söta lilla ansikte igen :D

Sen åkte jag till Mia och höll henne sällskap på jobbet. Drack en kaffe till (två). Hjälpte henne med städningen efteråt. Sopade, ställde ihop stolar, torkade bord, ställde undan saker, körde över henne med pirran, osv osv.


Nu är vi hemma och har typ halvt slagit ihjäl varandra, vilket var trevligt.

Bilder från igår och idag ska ni få också. :)


Igår morse. Mia hotar mig med en osthyvel.


Igår kväll. Mia nördar vid datan.


Igår kväll. Mia camar med Micke. Inte Mickepicke, utan en annan Micke alltså :P


Igår kväll. Vi körde på vintertema :D


Idag. Mia ser ut som jultomten.


Idag. Snyggt, jag vet. Har tagit kortet helt själv. *Stolt*


Idag. Det är obligatoriskt att ta fina bilder på sig själva i hissspegeln!!


Idag. Mia rockar fett!


Idag. Fy fan.. Så vackert!


Idag. På väg ner till parkeringen för att hämta Sigge.


Idag. Sigge, den stackarn stod helt ensam och övergiven på parkeringen.




Det var aaaaaaaaaaaaallt.

End of the story.

Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHA xD Jag kan inte annat än att skratta när jag läser din jävla blogg. Det borde vara förbjudet att ladda upp fula bilder på mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback