ONSDAG Vart är du någonstans?





Vart finns du nu älskling? Vet du om att jag saknar dig? Kommer vi att ses igen? Gjorde jag rätt?

Jag lovade dig att alltid finnas vid din sida. Och jag höll mitt löfte. Jag stod brevid dig till ditt sista andetag.
Även fast ingen ville att jag skulle vara med och se dig försvinna. Men jag ångrar inte en sekund att jag var med dig den dagen.
Jag hade lovat dig. Jag kunde inte bryta mitt löfte.
Du var så lugn då. Alla andra dagar då jag tagit ut dig dit så var du helt uppstressad. Var så rädd att du skulle vara sån när det väl var dags också. Att du skulle stå och snurra runt så att han skulle träffa snett med bultpistolen.
Men du bara gick där brevid mig hur lugn och fin som helst. Och väl där framme stod du helt stilla och åt din havre.
Jag undrar vad du såg då, när du lyfte på huvudet och såg bort över åkern sekunden innan du rasade ihop vid mina fötter.

Jag gör mitt bästa för att gå vidare utan dig. Men det funkar ju inte. Jag försöker verkligen, men jag tänker på dig varenda dag. Jag orkar inte gråta mer. Jag vill bara ha dig tillbaka. Vill bara vakna upp ur denna mardröm.
Jag kan inte leva utan dig Trixa. Jag kan bara inte..
</3





Kommentarer
Postat av: Mia

Men lilla älskling <3 Hon har det bra där uppe & det kommer snart bli ni två igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback