SÖNDAG Har jag en bula eller?



När Mia kom hem från jobbet så åkte vi och köpte varsin fet pizza, hyrde film, köpte glass osv. Sen åkte vi hem & slemmade i oss våra pizzor. GÖTT.

Idag var det min tur att vara klantig.
Skulle gå ut och röka och står och glor på Mia som gör några snygga moves i spegeln, medans jag tar på mig min jacka. Sen snubblar jag på en hög med skor och trampar på en klack på en annan sko som ligger upp&ner, flyger in i dörren med huvet före & ramlar ihop på golvet i en liten hög. Mia höll på att garva ihjäl sig.

Sen drack vi lite vin och glodde på filmen vi hyrt. 'Ps. I Love You'  Rätt mysig film :)


Nu är jag inte alls sugen på att skriva. Har fett ont i mina lungor känner jag.
Måste ringa mig mamma i morgon och säga åt henne att skicka mina mediciner på posten.
Ska även ringa och kolla vad det kostar att byta en ruta på bilen..


Nu går jag..


Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså, din vurpa xD HAHAHAHAHAHHAHAA!

Klokrenaste idag var att du nästan höll på att slå samma vurpa igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback