SÖNDAG Jag ser det snöar!


Har sovit som en fitta i en hink vatten inatt. Vaknade hela tiden i alla möjliga ställningar. INTE okey..

Tittade ut genom fönstret och det var vitt. ÄNTLIGEN!!
Sigge och Torkel var helt igensnöade. Jag blev glaaaad.
Dock var jag inte lika glad när jag en stund senare kom på att jag måste ut och laga avgasröretSigge. Men det var bara att ge sig ut, hissa upp bilen och lägga sig under i det blöta jävla gruset. Men nu låter han inte som en räktrålare iaf utan mer som en bil :p

Tillbaka inne i värmen sitter Mia och smusslar vid datan. När jag sedan såg vad hon hade lagt ut för bilder så var kuttningen nära alltså.
Men jag säger bara en sak.. Hämden är ljuv. Så JÄÄÄÄVLA ljuv!!
Vänta du bara. Darling.


Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Mia

Hämnden är ljuv Malin... Hämnden är så jävla ljuv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback