SÖNDAG Jag, Sigge & Mia mot världen



Igår åkte jag hem från Nykvarn. Hämtade upp Mia och sen drog vi vidare till Heron City och såg denna helt sjuka, men jävligt roliga filmen.



Efter filmen var vi inte alls speciellt sugna på att åka hem. Så vi styrde Sigge mot Nykvarn ist. Väl där drog vi ut på Almnäs och sladdade runt där utav bara helvete hela natten. Så underbart!
Vid kl 4 var vi hemma igen trötta, men nöjda :)
Det gör vi om snart igen, det kan ni ge er fan på.  Det är nämnligen obligatoriskt för allt roligt folk att hålla till ute på Almnäs när snön ligger på backen :p
Så nu vet ni det :)



Idag har dock blivit en jäkligt chill dag. Skönt det med :p

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Mia

Mia + Malin = roligt folk! Så almnäs, here we coooome. Vad sägs om nästa helg? JAG BANGAR INTE! Jag måste ju få lära mig lite mera nu, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback