TISDAG Bevismaterial Nr 1

Ni som följt min blogg vet att jag och min kära sambo Mia, har haft div despyter om vem det är som gräver gropar i smöret. Därför har jag på egen hand följt upp detta genom att göra en grundlig utredning. Jag har faktiskt redan kommit en bit på vägen. Låt mig berätta om mitt fynd.

Det hela utspelade sig i Söndags kväll. Närmare bestämt kl. 00.25.
Jag sitter i godan ro och tittar på TV i vardagsrummet, då Mia skriker något om att det är dags för nattmacka. Jag hör hur hon börjar plocka fram div pålägg osv. Jag tar lite extra tid på mig vid TV'n och när jag väl kommer ut i köket så har Mia redan börjat på sin första smörgås. Det som sedan fångade min blick fick mig att nästan ramla baklänges av upphetsning. Mitt i smörpaketet fanns en grop. En avlång noga utformad grop. Och jag hade INTE använt smöret denna gång, så mig kunde hon inte skylla på. Snabb som attan sliter jag åt mig smörpaketet innan hon hinner sopa igen sina spår. Jag sliter upp min mobil och tar snabbt ett kort på bevismaterialet. Men för att slutföra utredningen krävs att jag kan fånga henne på bild på bar järning. Men det ska jag nog lyckas med.

BEVISMATERIAL NR 1





Kommentarer
Postat av: Mia

MALIN BJÖRK LJUGER! Det är hon själv som har gjort gropen. & jag ramlar nästan baklänges av upphettsning.

Postat av: Mia

Malin, du är en sån jäkla dålig lögnare :p Alla vet att det är DU som gör gropar i smöret. Så jag ramlar nästan baklänges av upphetsning, hahaha.

2008-11-25 @ 14:34:46
URL: http://miijaah.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är schizo!

2008-11-25 @ 14:35:02
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback