TISDAG Morgon?


När vet man att man har varit gifta för länge?
Sv; När man börjar bråka med varandra om vem som gräver gropar i smöret.
Detta är alltså vad jag och Mia har ägnat morgonen åt. Och vi är inte ens gifta.
Jag hotade med att kutta henne med en smörkniv och hon tog en osthyvel till sitt försvar.
Sen hostade jag så att jag slog pannan i borden. Fråga inte..

Här kommer 2 pics från krogen i Fredags

Vi träffade ju som sagt Tina & Sebbe där, så här är vi allihopa :)

Jag & Mia shakar ass ;)

Nu ska jag skriva ett peronligt brev.

Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Linda

Tja älskade! Verkar som ni har det bra. Miss you båda två. Har börjat blogga igen. take a look =D

Postat av: Mia

HAHAHA, snart så sitter vi där i våra gungstolar & pratar om vem som gjorde gropar i smöret eller inte.

2008-11-04 @ 23:01:59
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback