TISDAG Om 5 timmar och 15 minuter



Om exakt 5 timmar och 15 minuter sitter jag och Mia på båten och har förhoppningsvis knäckt den första ölen.
Och DET, mina vänner låter väl inte helt fel? Nej, verkligen inte!

Vad kommer då att hända på denna 24timmars kryssning?
Bra fråga. Det råkar nämnligen vara så att när jag och min kära sambo och vapendragare, Mia väl släpper loss så lyckas det tendera till att div helt sjuka saker kan inträffa. Därför vet ingen vad som kan hända. Det får visa sig helt enkelt.
Men förhoppningsvis så har vi nog en del roliga grejer att berätta om när vi kommer tillbaka i morgon. Antagligen en del grejer som får er att dra lite på smilbanden och antagligen en del grejer som får er att undra om vi är totalt schlutt i ruttan. Då kan jag redan nu lugna er genom att tala om att JA, vi ÄR schlutt i ruttan. Sådeså!

Vi hörs i morgon om vi fortfarande lever då, vilket vi förhoppningsvis gör.


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mia

NU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback