TISDAG Vill du bli skrotad Sigge?


Idag har jag sovit bort precis heeeeela dagen. Jag vaknade kl 15 när Réneé ringde och väckte mig. Jag behöver ha något att göra på dagarna alltså. Ge mig ett jobb? Någon?!

När Mia kom hem så åkte vi till stallet. Pissväder så hon red i ridhuset.
& jag blir så jävla irriterad på folk alltså. Och en jävla unge som använde sitt spö på hästen tamefan hela jävla tiden. Hade lust att slita det i från henne och smälla till henne med det i ansiktet alltså. Jävla idiot!
Hur som helst.. Bilder från stallet kommer här..


Casper, den latmasken låg och sov när vi kom till stallet.


Sötnosar :)


:)


Lille Casper hade ett sår på ögat.



Framåt kvällen blev Mia godissugen så vi åkte till Statoil. Väl där inne är vi lika jobbiga som vanligt. Godiset flyger ur sina lådor, Mia tömmer skon på hästskit osv. När vi går tillbaka till bilen så kommer det en jävel och kör igenom en vattenpöl så jag blir fucking nerskvätt med snuskigt vatten Tack så jävla mycket din jävla kossa!
Därefter kommer en snubbe i en Securitasbil och börjar ragga på Mia. Han berättar att han är nyinflyttad i Fisksätra och att han brukar äta på Mc Donald. (?) Han frågade även om jag var Mia's syster. HAHAA!

Väl hemma sitter vi och glor på Tv & käkar godis i godan ro när MickePicke skickar ett sms och säger att han sitter nere vid bussen och fryser. Han hade tydligen fått för sig att komma förbi och surprisa mig bara sådär. Kl halv 1 på natten. När jag sedan körde hem honom så fuckade Sigge ur. Något är fel på min ljuddämpare. Sigge låter helt galet mycket. Han tigger om att hamna på skroten alltså.
Du vet om att dom mosar bilarna där va, Sigge? MOSAR!!





Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Mia

Siggelenn behöver ett kok med stryck xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback