TORSDAG


Kryssningen var helt galet rolig. Och hur mycket jag än skulle vilja berätta om hur kul det verkligen var så kan jag inte. Vissa saker går helt enkelt inite att förklara. Men ni skuille ha varit där och upplevt vad vi upplevde. Det var sjukt kul hur som helst och ja, det kommer att göras om inom en snar framtid.

Att ta bilder på fyllan är inte så lätt som det låter. Men jag skriver ju som vanligt under bilderna vad dem föreställer. Bara för att göra det så enkelt som möjligt för er, mina kära ;)
Btw.. Dessa bilder är enbart från dagen efter. Alltså Onsdag (igår). Jag ska försöka få tag på Mias kamera sen och se om jag hittar bilder från Tisdagsnatten där kanske. :)


Här är 'boysen' som vi hittade ganska tidigt på Tisdagskvällen. (Eller var det dom som hittade oss?) Hur som helst. Dessa pojkar satt stadigt vid vår sida nästan hela natten & dagen efter iaf. :)


Efter att ha släpat sig upp ur sängen vid halv tolv, tagit en dusch, käkat en macka och "fräscat" till sig lite så var det bara på't igen. Här är 'boysen' med varsin Turkisk Peppar. :)


Jag tror aldrig att jag har garvat så mycket som jag gjorde åt dessa två. Sjukt sköna killar.
Denna bild togs då Jocke började skratta med en shott med Turkisk peppar i munnen. :P


På topp såklart! Även om man kanske inte kände sig riktigt lika het dagen efter :P


K på govet :P


J med apelsin.


K drog en vurpa. Schnyggt..


Sen dansade som lite sexigt för oss XD


K  :P


J  :P


På väg till tunnelbanan.  K, M & J :)


Och jag måste erkänna att jag är en MYCKET bättre fotograf än Mia. Men tack för att du försökte iaf. haha.
Detta ska då föreställa K, jag & J.



Totalt värdelöst blogginlägg jag vet. Men sa ju innan att det inte går att förklara. Jag kan iallafall säga att jag aldrig garvat så mycket förut. Inte vad jag minns iallafall :P

Sjukaste kommentaren under natten var nog av snubben som kom fram till mig och Mia på dansgolvet. Han tog tag i min arm, lutade sig mot mig, flåsade mig med sin äckliga fylleandedräkt i ansiktet innan han sa 'Följ med till min hytt tjejer så ska ni få se världens största kuk!'.
Hahaa. Vi flydde fältet.


Jag orkar inte skriva mer för tillfället. Kanske kommer mer sen. Om inte annat så lär ju Mia skriva om det i sin blogg sen. Och ja, hon skrivet mycket bättre och roligare än vad jag gör. Så kika in på hennes blogg senare ikväll :)


Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Mia

Oh my GOOOOOOOD xD Jag garvar bara jag tänker på kryssningen. Jävlar vad roligt vi hade det! Jag kommer aldrig glömma allt. HÖRDE JAG EN SKÅL? SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback