Familjemiddag


Sov till kl 1 idag men låg kvar i sängen ett bra tag & glodde på barnprogram. Underbart..
När ja slutligen orkade släpa mej upp så städade ja upp lite på rummet, tog en dusch & chillade framför datan tills morsan kom hem & påminde om att vi skulle iväg & käka på resturang för att farsan fyllde 49. Kul..


Själva middagen va bara så jävla pinsam den bara kunnat bli. Morsan blev lite halvrund om fötterna & garvade högt som fan åt precis allt. & ni som hört min morsas asgarv, ja ni vet ju att de hörs..  Brorsan & farsan satt & drog svartskalleskämt, mkt ljudligt så precis varenda jävel inne på resturangen satt & glodde på oss. Jag var illröd i ansiktet.
Behövde en paus så gick ut för att ta en cigg. Efter halva ciggen så vänder ja mej om mot fönstret där resten av gänget satt kvar. & där sitter dom jävla idioterna & vinkar som as & ler världens största jävla leenden mot mej som står där ute helt ensam medans en massa folk går förbi & undrar va fan de e' för fel på mupparna på andra sidan glasrutan.. Jag låssades som att ja inte kände dom & tog en till cigg innan ja gick in för att sätta mej igen. Ännu en timmes pinsamhet & sen fick jag ÄNTLIGEN åka hem igen. Puh..


  
Lilla Mamma
<3
   
Matte & farsan

Matte        






Kommentarer
Postat av: Mia.

Din familj alltså, haha. Så jävla störd men sköna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback