FREDAG and we love it!


Klev upp i skaplig tid och rullade iväg till 'Slöddertälje' för att Sigge (bilen) skulle in på ombesiktning. De gick bra & Sigge gick igenom besiktningen utan problem bara för att de va så roligt (?) Haha. Dom hade kul åt honom inne på verkstaden iaf så de va väl bra :P

Därefter rullade vi vidare till Nykvarn & hämtade ut min dekal som låg & väntade på posten :) Mötte även upp pappi & fick lite pengar :)

Sedan va de bara att rulla vidare tillbaka till sthlm för att hålla en lektion för Mia på Casper, vilket gick svinbra!!

Tillbaka hem till nacka igen & göra sej iordning lite inför party :)

Mötte upp Micke och ? vid tunnelbanan & hamnade slutligen på GK. (Göta Källare) Jag blev full.. Mia blev fullare.. Men vi shakade ass & battlade me några killar som dansade bra utav bara helvete. Micke dryga me en stackars kärring utanför krogen & me en fet niggah inne på krogen. Sen tappade stackarn bort sitt bankomatkort.
Hemvägen va sjuuuukt lång kändes de som. Mia drog på arslet typ 50 miljoner ggr & låg även & rullade runt i mitt kiss, vilket va OTROLIGT mysigt.
Hur som helst så va de en helt okey kväll måste ja säga :)


Så tack för en trevlig kväll/natt :)

& självklart får ni lite pics :p


Sigges nya dekal :P


Mia drar en posé i stallet :)


SnyggingMia & SnyggingCasper


Casper


Jag själv också :p


Redo för kvällen :D



Thats all for now :D



Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Mia

ÅNGEST MALIN, ÅNGEST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback